sábado, 17 de noviembre de 2007

No terceiro, houbo reclamacións...


Alá vou eu, directiño ós feudos da Xunta para protestar polo feito. A ver por que carallo chaman a xente que está detrás miña e non ten especialidade. As listas cargáas o demo.

De novo, transcribo unha conversa real

Eu-mesmo: Desculpe, houbo un problema coas listas e saltáronme
FTC: ¿Si? Sería que ti renunciaches á praza
Eu-mesmo: Eu non renunciei, só que me pediron a especialidade que eu non teño.
FTC: Pois logo, será que a persoa que está traballando si que a ten
E: Pois resulta que non, xa que cursou o meu mesmo plan de estudos
FTC: E....(nervosa) pois algunha asignatura cursaría!!
E: Home, iso eu tamén. Pero éche distinto unha asignatura que unha especialidade
FTC: Pois que queres que che diga...
E: ¡Fai algo! Non podedes facer esto coa xente, que estamos falando de postos de traballo
FTC: Mira rapaz, se non estás contento cubre unha instancia
E: Vale, pero dime o teu nome e apelidos
FTC: NON CHE DIGO NADA

E cubrín a instancia...(e a quen queira mándolla escaneada, co rexistro da Xunta)

Tan só co nome da funcionaria, xa que non me quixo dar apelidos aínda que tiña a obriga. Unha instancia que casi nin me deixan cubrir e a que me deberían contestar...
As reclamacións continuaron e por unhas e por outras conseguín falar con varios cargos (digovos quen son, xa que son cargos públicos, a calquera que se poña en contacto conmigo) que me recoñeceron que había un erro pero que "non ían facer nada aínda sabendo que isto me perxudicaba gravemente". No último de todo, conseguín falar cunha funcionaria responsable que me dixo que ía falar cos seus superiores e corría a pola miña instancia para resolvermo.

Aínda había algo que esperar....

No hay comentarios: